بسم الله الرحمن الرحیم-اقای کوپ—ابادان یک شهرنیست یک دنیا است-دقیقا همین طوربود-مقدمه اول-نفرت شدیدیکه درایران بی سابقه بود نسبت به تعدد زوجات وبخصوص ازدواج موقت بود کسی اگرازداوج موقت میکرد نبایدانرافاش میکرد وباید میگفت که ازداوج دائم کرده است برخلاف اعراب- بیکاری درحال اوج گرفتن بود وشهر دربسیاری موارد به اشباع رسیده بود واین دو برباعث ایجاد بحران درجوان فارسی وتا حدود عرب کرده بود - سیاست انگلستان بخوبی مشخص بود که باید ایران یک جزیره ثبات باشد وبخصوص در مراکز نفتی وبالخص ابادان واگر تشخیص میدادند کسی واقعامیخواهد مسائلی حاد ایجا دکند انرا سربنیست میکردندچه طرفدار رژیم باشد وچه مخالف رژیم باشد با تکنیک بسیار مجهز ومیتوانستند نزدیک ترین فرد به ان فرد اجیر کنندبه موقع امپول هوا یاسیانور وقرص سیانور درچای وان فرد به عراق منتقل کنند وبااحتمال زیاد به آنگلستان میبرند بصره هم مینطور- نیمه ابادان دربصره است ونیمه بصره در ابادان است باز بدستور انگلیسیها به جوانان ابادانی چه فارسی وچه عرب به کویت دستور داده بودند که شغل دهند وبه راحتی جوانان ابادانی درانجا شاغل میشدند وخیلی زود دوست دختر از کشورهای اسیا جنوبی شرقی پیدا میکردند وتعداد اندکی با اروپائیان وتعداد بسیار اندک با اروپائیان ازدواج میکردند وبعدا به غرب میرفتند و واکثریت جوانان فارسی به سمت الکل ومواد مخدر وفحشا میرفتند ونسبت به فحشا حتی پس ازازدواج با دختران ایرانی معتاد میشدند وبه همین علت حاضر به بازگشت نبودند وبلکه به ابادان میامدند جوانان تشویق به رفتن کویت میکردند که هسته اساسی ان فحشا بود وبه امراض ریادی مبتلا میشدند که خانواده خود را نیز الوده میکردند هیچکس بفکرانان نبودجز سازمان حسینیه اصفهانیها که تشکیلات بسیار مدرنی بوجود اوردند که سبک اورپائی داشت- معارف اسلامی به صورت درس بود مثلا درس حجاب سه ماه طول میکشید وافرادی یا ازحوزه قم وبیشتر ازاصفهان تدریس میکردند دورس مختلف داشت وهم جنین درمورد کمونیست کلاس داشت ومن بعلت حجم سنگین درس فرصت کلاس گرفتن نداشتم ولی گاهی استادنمی امد درمورد کمونیست کلاس را اداره میکردم حسنکلاس دبیرستان که دانش اموز عرب داشت در درس جامعه شناسی این بود وقتیکه بدیل اسلامی درمقابل غرب وشرق مطرح میشد ایات قرانی واندکی حدیت وبندرت نهج البلاغه رابیان میکردند که سرنخی میشد من روی انها تحقیق کنم ولی سوادانها بسیار کم بود وغالبا از طریق شیخ وفردی باسواد درفامیل ایات قران واحادیث ویانهج البلاغه برای من پیدا میکردند واین ضغف تاثیر منفی در ابادان داشت بطوری که میگفتند افبراد فارسی که روی مذهب میاورند انها رابه گردمیگذارند یک بارزس جوان ابادانی مذهبی اموزش وپروش برای من تعریف کرد که من به تمام روستا سرزدم ومتوجه شدم که انها حوزه علمی راه انداختند ولی دوامی نیاورده است وعامل ان ساواک بوده است وباید اضافه کرد انگلستانهم وبهانه من پیدا کردم- این بوده است که طلبه بیشتر وروحیه عرب پیدا میکنند وبه سمت حزب بعث وصدام کشیده میشوند البته طلبه عرب جناب حضرت ایت العظمیقائمی رحمت الله دعلیه پس ازمدتی به عراق میرفتند واعراب انجا میماندند .بسیاراندک انها تمایل به حزب بعث داشتندتا زمانی اوضاع ارام بود بدستور انگلیسی کاری به انها نداشتندولی زمانی جبهه بندی شد ساواک با کمک انگلیسیها انهارابه دام میانداخت وحتی جرئت تلفن زدن نداشتند وبشدت تبلیغات انها کم بود واثری نداشت حضرت ایت الله العظمی قائمی رحمت االه علیه علاقه وافری برای جذب طلبه عرب داشت وکم کم وتوانست درشیوخ اعراب ابادان ومنطقه نفوذ قابل قبول پیدا کند ولی نمیخواست تعدادانها درابادان زیادباشند وانها به سمت عراق ویاقم گسیل میکرد- یک جناب دکترمهندس که دختراش شاگرد من بود من رابه خانه اش دعوت کرد وراجع مثال جنسی بچه های ابادان توضیح داد ومسئله ازدواج موقت که کمی انرا مطرح کرده بودم جویا شد من انزمان فکر میکردم که هرکسی خارج بوده است به مسائل خوب روشن است واینجا گول خوردم وداستان از این قرار است که فرق ازد.واج موقت وبافحشا این است ازدواج موقت تنوع طلبی انسان درمسائل جنسی بخوبی مهار میکند ولی فحشا دریت برعکس شهوات جنسی بشدت تنوع میبخشد وبقول بررادارن حسنیه اصفهانیها هرمردی دراین وادی رفت ازدست رفته است ودقیقا خارجی هم همین را میگویند بر خلاف جناب فروید؟؟-ادامه دارد